Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace – Veronika ŠVÉDÍKOVÁ
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ
Bakalářská práce
Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace
The role of parents of child with hearing disability in the integration process
Anotace:
Tato práce se věnuje problematice integrace dětí se sluchovým postižením a úlohou, kterou v tomto procesu sehrávají rodiče. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je blíže popsán sluch, anatomie ucha, samotné slyšení či surdopedické zásady. Dále je blíže rozepsaná situace v rodině po zjištění sluchového postižení, reakce rodičů a poskytnutí pomoci rodině ze strany odborníků …víceAbstract:
This work is focused on the issue of integration of children with hearing disability and the part of parents´ activities in this process. The work is divided into theoretical and practical part. Hearing, anatomy of the ear and surdopaedia principles are described in the theoretical part. Also the theme of family situation after the detection of hearing impairment and the reactions of parents to this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÉDÍKOVÁ, Veronika. Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová