Bc. Dragana Kjorikj

Diplomová práce

Formy zahraniční propagace hotelu

The Forms of Hotel Promotion in Foreign Countries
Anotace:
V teoretické části je obsažen pojem propagace hotelu a jeho formy, jako je marketingový mix cestovního ruchu, vymezení médií a jejich funkcí a formy propagace. Analytická část je soustředena na konkrétní hotel v Chorvatsku. Nejdřive je představený cestovní ruch v Chorvatsku, dále byl zanalyzován hotel Delfin z hlediska jeho propagace. V analytické části proběhlo kvantitativní šetření s hosty hotelu …více
Abstract:
The theoretical part is focused on the concept of hotel promotion and its forms, such as marketing mix of tourism, defining media and their functions and forms of promotion. The analitical part is focused on a specific hotel in Croatia. In first place is introduced the tourism in Croatia, afterwards it is analyzed Hotel Delfin and it forms of promotion. The analytical part contains a quantitative survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
  • Oponent: Ing. Martina Sochůrková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze