Formy zahraniční propagace hotelu – Bc. Dragana Kjorikj
Bc. Dragana Kjorikj
Diplomová práce
Formy zahraniční propagace hotelu
The Forms of Hotel Promotion in Foreign Countries
Anotace:
V teoretické části je obsažen pojem propagace hotelu a jeho formy, jako je marketingový mix cestovního ruchu, vymezení médií a jejich funkcí a formy propagace. Analytická část je soustředena na konkrétní hotel v Chorvatsku. Nejdřive je představený cestovní ruch v Chorvatsku, dále byl zanalyzován hotel Delfin z hlediska jeho propagace. V analytické části proběhlo kvantitativní šetření s hosty hotelu …víceAbstract:
The theoretical part is focused on the concept of hotel promotion and its forms, such as marketing mix of tourism, defining media and their functions and forms of promotion. The analitical part is focused on a specific hotel in Croatia. In first place is introduced the tourism in Croatia, afterwards it is analyzed Hotel Delfin and it forms of promotion. The analytical part contains a quantitative survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13255/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KJORIKJ, Dragana. \textit{Formy zahraniční propagace hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mgaefb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
Tereza Korejtková -
Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí
Linda Šalanská -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Alona Kolesnikova -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců
Veronika Diestlová -
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
Barbora Ladrová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Iveta Kučerová