Bc. Dragana Kjorikj

Master's thesis

Formy zahraniční propagace hotelu

The Forms of Hotel Promotion in Foreign Countries
Abstract:
V teoretické části je obsažen pojem propagace hotelu a jeho formy, jako je marketingový mix cestovního ruchu, vymezení médií a jejich funkcí a formy propagace. Analytická část je soustředena na konkrétní hotel v Chorvatsku. Nejdřive je představený cestovní ruch v Chorvatsku, dále byl zanalyzován hotel Delfin z hlediska jeho propagace. V analytické části proběhlo kvantitativní šetření s hosty hotelu …more
Abstract:
The theoretical part is focused on the concept of hotel promotion and its forms, such as marketing mix of tourism, defining media and their functions and forms of promotion. The analitical part is focused on a specific hotel in Croatia. In first place is introduced the tourism in Croatia, afterwards it is analyzed Hotel Delfin and it forms of promotion. The analytical part contains a quantitative survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2015
  • Supervisor: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
  • Reader: Ing. Martina Sochůrková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze