Bc. Dragana Kjorikj
Master's thesis
Formy zahraniční propagace hotelu
The Forms of Hotel Promotion in Foreign Countries
Abstract:
V teoretické části je obsažen pojem propagace hotelu a jeho formy, jako je marketingový mix cestovního ruchu, vymezení médií a jejich funkcí a formy propagace. Analytická část je soustředena na konkrétní hotel v Chorvatsku. Nejdřive je představený cestovní ruch v Chorvatsku, dále byl zanalyzován hotel Delfin z hlediska jeho propagace. V analytické části proběhlo kvantitativní šetření s hosty hotelu …moreAbstract:
The theoretical part is focused on the concept of hotel promotion and its forms, such as marketing mix of tourism, defining media and their functions and forms of promotion. The analitical part is focused on a specific hotel in Croatia. In first place is introduced the tourism in Croatia, afterwards it is analyzed Hotel Delfin and it forms of promotion. The analytical part contains a quantitative survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13255/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Reader: Ing. Martina Sochůrková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
Tereza Korejtková -
Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí
Linda Šalanská -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Alona Kolesnikova -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
Barbora Ladrová -
Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců
Veronika Diestlová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Iveta Kučerová