Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005. – Tereza HUBENÁ
Tereza HUBENÁ
Bakalářská práce
Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.
Position of German Language in Kindergartens and Elementary schools in the Děčín Region and the development trends after 2005.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to chart evolution, situation and scheme of teaching of German language in Děčín area, mainly after 2005, in the pre-school and primary educational establishments. The research focus is given to factors influencing the developmental tendencies in teaching the German language. During the research, following sources have been examined: information and data obtained …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat vývoj, postavení a podobu německého jazyka ve výuce na Děčínsku, a to jak v rámci předškolních vzdělávacích zařízeních, tak na prvním a druhém stupni základních škol, zejména pak po roce 2005. Pozornost je dále soustředěna na faktory ovlivňující vývojové tendence ve výuce německého jazyka. Potřebné informace byly získány zejména v právních předpisech platných …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Mgr. Eva Krovová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBENÁ, Tereza. \textit{Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mghka4/.
Jak správně citovat práci
HUBENÁ, Tereza. Stellung des Deutschunterrichts in Vorschuleinrichtungen und Grundschulen in der Region Děčín unter Berücksichtigung der Entwicklungstendenzen nach 2005.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Interkulturní germanistika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová