Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ – Bc. Lucie ŠKUTOVÁ
Bc. Lucie ŠKUTOVÁ
Diplomová práce
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
The possibilities of offective communication from chidren with special education needs in Elementary school environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou efektivní komunikace pedagogů se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, kteří jsou vzděláváni v běžné základní škole. Popisuje komunikaci, efektivní komunikaci. Zaměřuje se na aktéry pedagogické komunikace, kterými jsou učitelé, speciální pedagogové, asistenti pedagoga, vychovatelé ve školních družinách a další, kteří se podílejí na edukaci žáků. Věnuje …víceAbstract:
The diplomat deals with the issue of effective communication of the educators with the students with special education needs, which areeducated completely in an Elementary School. It describes communication, effective communication, social and pedagogical communication. It focuses on action of pedagogical communication mainly on teachers, social educators, teaching assistants, educators in after-school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKUTOVÁ, Lucie. \textit{Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/mgk5ou/.
Jak správně citovat práci
ŠKUTOVÁ, Lucie. Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva