Festival Pražské jaro jako nástroj kulturní diplomacie ČR – Karolína Šalýová
Karolína Šalýová
Bakalářská práce
Festival Pražské jaro jako nástroj kulturní diplomacie ČR
Prague Spring Festival as a tool of cultural diplomacy of the Czech Republic
Anotace:
Festival Pražské jaro je nejstarším festivalem svého druhu v Evropě a má celosvětový význam a renomé. Historie a vývoj festivalu jsou protkány hned několika událostmi, které úzce souvisí s politickou situací v Evropě i ve světě a daly by se označit za hudební diplomacii v praxi. Tato bakalářská práce se tedy zaměřuje na klíčové aspekty využití festivalu Pražské jaro jako nástroje kulturní diplomacie …víceAbstract:
The Prague Spring Festival is the oldest festival of its kind in Europe and has a worldwide significance and reputation. The history and development of the festival are intertwined with several events that are closely related to the political situation in Europe and the world and could be described as musical diplomacy in practice. This bachelor thesis therefore focuses on key aspects of the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Jana Peterková
- Oponent: Zuzana Lehmannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Pražské jaro: Hudbou k míru a přátelství mezi národy – sonda do dějin institucionálních funkcí festivalů
Jonáš Kucharský -
Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
Jan Hlavín -
Pražské jaro: Hudbou k míru a přátelství mezi národy – sonda do dějin institucionálních funkcí festivalů
Jonáš Kucharský -
Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro
Zdeněk Thuma -
Pražské jaro a jeho propagace
Michal Přáda -
Pražské jaro jako flétnová soutěž
Nikola Olšaníková -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
Jan Hlavín