Vnímání moci vysokoškolských učitelů jejich studenty – Bc. Lucie Hodesová
Bc. Lucie Hodesová
Diplomová práce
Vnímání moci vysokoškolských učitelů jejich studenty
Perception of the teachers` power by their students
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Vnímání moci vysokoškolských učitelů jejich studenty se zabývá tím, jak studenti percipují moc u učitelů. Práce je rozdělena na dvě části. V první části se zaměřuji na moc, dělení moci, vysokoškolské učitele, prezenční a kombinované studenty a na vztah mezi učitelem a studentem. Zabývám se také vlivem vnímané moci učitele na učení u studentů. Ve druhé části popisuji …víceAbstract:
This thesis titled Perception of the Teachers' Power by Their Students is dealing with a students´view of the teachers' power. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on the power, the types of power, an university teacher, a college student and the relationship between them. I am concerning with the influence of the teachers´power on the students' learning. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6out/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
International students' motivation to become teachers and to pursue their teacher qualification at Masaryk University.
Gonul Topdag -
Návrh aplikace a sady příkladů pro podporu výuky automatizace pro prezenční a kombinované studium
Petra Opluštilová -
Srovnání motivace a postojů ke studiu studentů andragogiky v prezenční a kombinované formě studia
Barbara MATEJOVÁ -
Politická satira ve volební kampani: případová studie The Daily Show a prezidentských voleb v USA 2016
Daniel Černý -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová