MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU – Paulína Mičová
Paulína Mičová
Bakalářská práce
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce na tému „Marketingový mix vybranej služby cestovného ruchu“ je analýza súčasného stavu podniku, zákazníkov a konkurencie. Vlastná práca sa zaoberá vytvorením kompletnej marketingovej kampane pre festival FreeDay 2015, ktorej komunikačné dosahy v rámci marketingového mixu aplikuje na vytýčené cieľové segmenty zákazníkov. Na základe zistených výsledkov je vytvorený nový produkt …víceAbstract:
The main issue of the bachelor thesis "Marketing Mix of the Given Service in Tourism Industry "is to analyse the current situation of the company, customers and competitions. This work deals with the creation of a complete marketing campaign for the festival Freeday 2015 whose communication ranges within the marketing mix are applied to the outlined target customer segments. On the basis of the found …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/mgvreu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační kampaně
Martina Kabáčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst
Název
Vložil
Vloženo
Práva