Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 2. stupni ZŠ – Bc. Karolína Olivová
Bc. Karolína Olivová
Master's thesis
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 2. stupni ZŠ
Development of reading skills with understanding at second stage of basic school.
Anotácia:
Diplomová práce „Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 2. stupni ZŠ“ se zabývá čtením s porozuměním, jeho rozvojem a hlavně úrovní dovednosti čtení s porozuměním u patnáctiletých žáků. V Teoretické části jsou vysvětleny nejen základních pojmy, které se čtením a čtením s porozuměním souvisí, ale snaží se poukázat na problémy, které ztěžují ve školním prostředí rozvoj čtenářské gramotnosti, zabývá …viacAbstract:
Thesis "Development of reading comprehension skills at the 2nd primary school "deals with reading comprehension, and especially its development level of reading comprehension skills of fifteen students. The theoretical section explains only the basic concepts that are reading and reading comprehension are linked, but trying to point out the problems that hamper the development of school literacy skills …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/frr75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
CRITICAL THINKING IN ELT IN LOWER SECONDARY SCHOOL
Petra SHORT -
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum
Nela ALTMAN -
Critical Thinking Methods in English Lessons
Marcela Kůdelová -
Manipulative strategies in public discourse - critical analysis of war reporting
Radim Košařík -
Podpora kritického myšlení na základní škole
Lenka Synková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ