Znalosti pedagogů v problematice alternativní a augmentativní komunikace – Emilie ZBORNÍKOVÁ
Emilie ZBORNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Znalosti pedagogů v problematice alternativní a augmentativní komunikace
The knowledge of pedagogues in the issue of the alternative and augmentative communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá znalostmi pedagogů 1. stupně základní školy v problematice alternativní a augmentativní komunikace. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda má na úroveň znalostí pedagogických pracovníků v problematice AAK vliv, jestli se jedná o pedagoga se speciálně pedagogickým vzděláním nebo pedagoga bez speciálně pedagogického vzdělání. Cílem je tedy porovnat tyto dvě skupiny …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the knowledge of primary school teachers in the field of alternative and augmentative communication. The main goal of the bachelor's thesis is to find out whether it has an effect on the level of knowledge of pedagogical staff in the field of AAK, whether it is a teacher with a special pedagogical education or a teacher without a special pedagogical education. The aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZBORNÍKOVÁ, Emilie. \textit{Znalosti pedagogů v problematice alternativní a augmentativní komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mhhx07/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZBORNÍKOVÁ, Emilie. Znalosti pedagogů v problematice alternativní a augmentativní komunikace. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková