BcA. Tomáš ČERNÝ
Diplomová práce
Do králičí nory
Do králičí nory
DESIGN IMPROVIZATION
Anotace:
Výsledkem je kolekce objektů různých velikostí a použití od drobné plastiky po misku. Tato práce by se tedy dala nazvat otevřenou a vítající/vyzývající k dalšímu růstu a rozvoji. Díky tomuto projektu jsem se ujistil že moje tvorba má smysl a je pro mne záchytným bodem. Jsem člověkem který se rád podceňuje a klade si klacky pod nohy. Ale díky tomuto projektu cítím že jsem schopen být kreativní osobností …víceAbstract:
The result of this work is a collection of objects ranging in size and use from small sculptures to bowls. This work could therefore be described as open and welcoming to further growth and development. Through this project I have made sure that my work has a purpose and forms a reference point for me. I am a person who likes to underestimate myself and put sticks under my own feet. But this project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. MgA. Gabriel Vach
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÝ, Tomáš. Do králičí nory. Plzeň, 2021. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Sochařství, specializace Keramika
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská