Analýza multižánrového festivalu Sweetsen fest – Bc. Alžběta Karásková
Bc. Alžběta Karásková
Master's thesis
Analýza multižánrového festivalu Sweetsen fest
Analysis of multi-genre festival Sweetsen fest
Abstract:
Diplomová práce „Analýza multižánrového festivalu Sweetsen fest“ se zabývá festivalem Sweetsen fest. Jde o kulturní multižánrovnou akci, která je konaná ve Frýdku-Místku, letos již osmým rokem. Práce se snaží o rozbor fungování festivalu z pohledu manažera v kultuře. Pro potřeby analýzy jsou použity marketingové nástroje jako Porterova analýza konkurenčního prostředí, analýza SWOT a Ansoffova matice …moreAbstract:
Thesis “Analysis of multi-genre festival Sweetsen fest” deals with Sweetsen fest festival. It is the multi-genre cultural event that is held in Frýdek-Místek, this is going to be eight volume. The thesis attempts to analyze the function of the festival from the perspective of a manager in culture. For analysis are used marketing tools such as Porter’s competitive analysis, SWOT analysis and Ansoff …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/my5kv/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí vybraného podniku
Lukáš Nedjalkov -
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY
Michael Fafílek -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Monika Fučíková