Analýza zavádění nového produktu na trh – Bc. Nikol Straňavová
Bc. Nikol Straňavová
Bakalářská práce
Analýza zavádění nového produktu na trh
The New Product Launch Aspects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zavádění nového produktu na trh. Předmětem této analýzy jsou cereální sušenky. Teoretická část se zaměřuje na propagaci zkoumaného produktu a analýzu konkurence. Dále je zde zahrnuta kapitola o nákupním chování zákazníků a konkrétních faktorech, které zákazníky při nákupu cereálních sušenek ovlivňují. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, kde pomocí in-hall …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of setting up of a new product to market. Main aims of the analysis are cereal biscuits. The theoretical part looks into propagation of our product and also into an analysis of competitors. Moreover, it includes a chapter about customer`s shopping behavior and about factors by which customers are influenced and made to buy cereals biscuits. The practical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ytfri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Michal Dolina -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na trh pro oblast vodního hospodářství
Jan Plíhal -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková