Bc. Nikol Straňavová

Bachelor's thesis

Analýza zavádění nového produktu na trh

The New Product Launch Aspects
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zavádění nového produktu na trh. Předmětem této analýzy jsou cereální sušenky. Teoretická část se zaměřuje na propagaci zkoumaného produktu a analýzu konkurence. Dále je zde zahrnuta kapitola o nákupním chování zákazníků a konkrétních faktorech, které zákazníky při nákupu cereálních sušenek ovlivňují. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, kde pomocí in-hall …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with analysis of setting up of a new product to market. Main aims of the analysis are cereal biscuits. The theoretical part looks into propagation of our product and also into an analysis of competitors. Moreover, it includes a chapter about customer`s shopping behavior and about factors by which customers are influenced and made to buy cereals biscuits. The practical part consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní