Kateřina Uhlířová

Bachelor's thesis

Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er

Marketing plan for the Plan(t)er ecological diary
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro nově přicházející produkt Plan(t)er na trhu ekologických diářů a plánovačů. Dílčím cílem této bakalářské práce je vytváření povědomí o produktu a budování značky. Marketingový plán zahrnuje situační analýzu, definici marketingových cílů a následnou marketingovou strategii. V práci nechybí ani mediální plán spolu s akčním plánem a systémem …more
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to design a marketing plan for the newly coming product Plan(t)er in the market of ecological diaries and planners. The sub-objective of this bachelor thesis is to create product awareness and brand building. The marketing plan includes a situational analysis, definition of marketing objectives and subsequent marketing strategy. The thesis also includes a media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Jiří Smetana, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON