Kateřina Uhlířová

Bakalářská práce

Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er

Marketing plan for the Plan(t)er ecological diary
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro nově přicházející produkt Plan(t)er na trhu ekologických diářů a plánovačů. Dílčím cílem této bakalářské práce je vytváření povědomí o produktu a budování značky. Marketingový plán zahrnuje situační analýzu, definici marketingových cílů a následnou marketingovou strategii. V práci nechybí ani mediální plán spolu s akčním plánem a systémem …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to design a marketing plan for the newly coming product Plan(t)er in the market of ecological diaries and planners. The sub-objective of this bachelor thesis is to create product awareness and brand building. The marketing plan includes a situational analysis, definition of marketing objectives and subsequent marketing strategy. The thesis also includes a media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON