Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er – Kateřina Uhlířová
Kateřina Uhlířová
Bakalářská práce
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Marketing plan for the Plan(t)er ecological diary
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro nově přicházející produkt Plan(t)er na trhu ekologických diářů a plánovačů. Dílčím cílem této bakalářské práce je vytváření povědomí o produktu a budování značky. Marketingový plán zahrnuje situační analýzu, definici marketingových cílů a následnou marketingovou strategii. V práci nechybí ani mediální plán spolu s akčním plánem a systémem …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to design a marketing plan for the newly coming product Plan(t)er in the market of ecological diaries and planners. The sub-objective of this bachelor thesis is to create product awareness and brand building. The marketing plan includes a situational analysis, definition of marketing objectives and subsequent marketing strategy. The thesis also includes a media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti