Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o. – Michaela CÍSAŘOVÁ
Michaela CÍSAŘOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.
Measuring of customer´s satisfactions SULKO company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy SULKO s.r.o.. Zaměřila jsem se na měření spokojenosti zákazníků s montáží jejich produktů. V analytické části jsem uvedla, proč se zaměřuji právě na montáž. Potom jsem navrhla 2 varianty řešení a nakonec jsem vybrala pouze jednu. Podle svého návrhu jsem provedla šetření a uvedla zjištěné výsledky.Abstract:
Bachelor´s deals with measuring customer´s satisfaction from company SULKO s.r.o.. I concentrated my attention on measuring customer´s satisfaction with installation their products. I inducted in analytic part why I decided on installation their product. Then I suggested 2 variants of resolution and at the end I choosed only one variant. By my pro-posal I made research and I inducted my results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÍSAŘOVÁ, Michaela. Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová