Michaela CÍSAŘOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.

Measuring of customer´s satisfactions SULKO company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy SULKO s.r.o.. Zaměřila jsem se na měření spokojenosti zákazníků s montáží jejich produktů. V analytické části jsem uvedla, proč se zaměřuji právě na montáž. Potom jsem navrhla 2 varianty řešení a nakonec jsem vybrala pouze jednu. Podle svého návrhu jsem provedla šetření a uvedla zjištěné výsledky.
Abstract:
Bachelor´s deals with measuring customer´s satisfaction from company SULKO s.r.o.. I concentrated my attention on measuring customer´s satisfaction with installation their products. I inducted in analytic part why I decided on installation their product. Then I suggested 2 variants of resolution and at the end I choosed only one variant. By my pro-posal I made research and I inducted my results.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7374

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Tamara Šimková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CÍSAŘOVÁ, Michaela. Měření spokojenosti konečných zákazníků firmy SULKO s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.