Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy – Mgr. Simona Luteránová, MPA
Mgr. Simona Luteránová, MPA
Diplomová práce
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
The Decision-making Process when choosing a College
Abstract:
Author of this thesis focuses on the marketing research of the decision-making process when choosing a college. The aim of the research is to identify the factors that are important for high school students making their choice, as well as identification of their information sources about schools. All fundamental points for the right implementation of marketing research with emphasis on educational …víceAbstract:
Autorka sa v diplomovej práci venuje realizácii marketingového výskumu rozhodovacieho procesu pri výbere SŠ. Cieľom výskumu je identifikácia faktorov, ktoré sú pre študentov SŠ pri výbere dôležité a tiež identifikácia informačných zdrojov, ktoré študenti využívajú. V teoretickej časti sú uvedené základné východiská potrebné pre správnu realizáciu marketingového výskumu s dôrazom na marketing vysokých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zapji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique)
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy