Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků – Mgr. Lenka CHOCHOLÁČOVÁ
Mgr. Lenka CHOCHOLÁČOVÁ
Diplomová práce
Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků
The channels of distribution of the W linie and in them used communication media.
Anotace:
Úvod práce zahrnuje stručnou teorii marketingového mixu se zaměřením na distribuci. Obsahem práce je analyzovat současný stav distribučních cest firmy W linie a v nich využitých komunikačních prostředků. Návrh a doporučení vhodné franchisingové distribuční cesty na základě zjištěných informací. Jsou stanoveny podmínky pro správné využití franchisee pro firmu W linie.Abstract:
The beginning of this work contains a brief theory of marketing mix which is focused on distribution. The aim of this work is to analyse the current situation of distribution ways of W linie company and comunicative means used there; to propose and recomend the suitable franchising distribution way according to uncovered information. The conditions are set by a franchisor for W linie company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOCHOLÁČOVÁ, Lenka. \textit{Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/mhycb9/.
Jak správně citovat práci
CHOCHOLÁČOVÁ, Lenka. Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Prodejní strategie vybraného podniku
Lenka Třmínková -
Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny
Petra Drechslerová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Franchising - moderní přístup k podnikání
Lukáš STEJSKAL -
Franchising v oboru fitness pro ženy
Simona Horáčková