Marcela BARDOUNOVÁ

Bakalářská práce

Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni

SPECIFICS OF A MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANIZATION - CIVIL ASSOCIATION CALLED "ALTERNATIVA W - WALDORFSKÁ ŠKOLA A ŠKOLKA V PLZNI"
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zpracování marketingového plánu pro neziskovou organizaci Alternativa W. První část práce pojednává o obecné teorii sestavení marketingového plánu jak pro ziskovou organizaci, tak i pro neziskovou organizaci. Uvádí se zde charakteristika marketingového plánování, k čemu slouží a co všechno by měl marketingový plán obsahovat. Ve druhé části se zaměřuji na konkrétní marketingový …více
Abstract:
This work is aimed at a working marketing plan for the non-profit organization ?Alternative W?. The first part, deals with the general theory of how to build a marketing plan for profit organization and for a non-profit organization. It mentions the characteristics of marketing planning, what is and what it should include in a marketing plan. The second part focuses on a specific marketing plan for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42133

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARDOUNOVÁ, Marcela. Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností