Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická – Ing. Alena Rynešová
Ing. Alena Rynešová
Bakalářská práce
Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická
Usage media to support sales - printed, electronic
Anotace:
Abstrakt Ve své bakalářské práci porovnávám elektronická a tištěná média. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji marketingu, podpoře prodeje, reklamě a dále analyzuji druhy médií, ve kterých se reklama vyskytuje. Tím zkoumám vliv reklamy na společnost. Prakticko-aplikační část informuje o možných typech výzkumu a věnuje se dotazníkovému šetření …víceAbstract:
Abstract In my bachelor thesis I Compaq electronic with printed media. The work is divided into two parts, namely on theoretical and practical one. In theoretical parts I devote to marketing, sale support, advertisement and further I analyze the types of media, where an advertisement occurs. In this way I inquire the impact of advertising on society. The practical-application part informs about the …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing Marketingový mix Marketingové strategické plánování Reklama Reklamní plán Elektronická a tištěná média Podpora prodeje Klíčová slova Marketing Podpora prodeje Keywords / Schlüsselwörter Marketing The marketing mix Marketing strategy and marketing plan Advertisement Publicity plan Electronic and printed media Sales promotions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gf0vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Ing. Antonín Kotrbatý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže
David Sobotka -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Lucie Vlachová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
Lucie Zárubová