Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická – Ing. Alena Rynešová
Ing. Alena Rynešová
Bachelor's thesis
Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická
Usage media to support sales - printed, electronic
Abstract:
Abstrakt Ve své bakalářské práci porovnávám elektronická a tištěná média. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji marketingu, podpoře prodeje, reklamě a dále analyzuji druhy médií, ve kterých se reklama vyskytuje. Tím zkoumám vliv reklamy na společnost. Prakticko-aplikační část informuje o možných typech výzkumu a věnuje se dotazníkovému šetření …moreAbstract:
Abstract In my bachelor thesis I Compaq electronic with printed media. The work is divided into two parts, namely on theoretical and practical one. In theoretical parts I devote to marketing, sale support, advertisement and further I analyze the types of media, where an advertisement occurs. In this way I inquire the impact of advertising on society. The practical-application part informs about the …moreKeywords
Klíčová slova Marketing Marketingový mix Marketingové strategické plánování Reklama Reklamní plán Elektronická a tištěná média Podpora prodeje Klíčová slova Marketing Podpora prodeje Keywords / Schlüsselwörter Marketing The marketing mix Marketing strategy and marketing plan Advertisement Publicity plan Electronic and printed media Sales promotions
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gf0vp/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Anna Kočová
- Reader: Ing. Antonín Kotrbatý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže
David Sobotka -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Lucie Vlachová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Anfisa Klokava -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
Lucie Zárubová