Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016 – Bc. Michal Hotmar
Bc. Michal Hotmar
Master's thesis
Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016
Strategic Marketing Plan of the Company RIM-CZ, spol. s r. o. for the Year 2013-2016
Abstract:
Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit atd. Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována …moreAbstract:
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016. The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, etc. The thesis has bring a new view of the company's activities. The first part focuses on the collection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOTMAR, Michal. \textit{Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mi9p9k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hotmar, Michal. Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Jan Straka -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis