Bc. Michal Hotmar

Master's thesis

Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Strategic Marketing Plan of the Company RIM-CZ, spol. s r. o. for the Year 2013-2016
Abstract:
Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit atd. Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována …more
Abstract:
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016. The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, etc. The thesis has bring a new view of the company's activities. The first part focuses on the collection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hotmar, Michal. Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe