Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016 – Bc. Michal Hotmar
Bc. Michal Hotmar
Diplomová práce
Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016
Strategic Marketing Plan of the Company RIM-CZ, spol. s r. o. for the Year 2013-2016
Anotace:
Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016. Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit atd. Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována …víceAbstract:
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016. The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, etc. The thesis has bring a new view of the company's activities. The first part focuses on the collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOTMAR, Michal. \textit{Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/mi9p9k/.
Jak správně citovat práci
Hotmar, Michal. Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Jan Straka -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis