Petr Švarc

Diplomová práce

Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů

Analysis of consumer behaviour on the private cars' market
Anotace:
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Jitka Zapletalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3161

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management