Lucie Kloboučníková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie turistické oblasti Toulava

Toulava - marketing strategy proposal
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým řízením destinace cestovního ruchu a jejím cílem je sestavit marketingovou strategii pro vybranou turistickou oblast Toulava pro rok 2019. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část představuje teoreticko-metodologický základ pro vysvětlení zásad a principů destinačního managementu. Druhá kapitola je zaměřena na nabídku a poptávku cestovního ruchu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the principles of destination management and it aims at drawing up a marketing strategy for the chosen tourism destination Toulava for the year 2019. The thesis is divided into three main parts. The first part represents the theoretical basis for the clarification of destination management principles. The second part occupies with the tourism supply and demand in Toulava …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2019
  • Vedoucí: Markéta Kalábová
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75220