Návrh marketingové strategie turistické oblasti Toulava – Lucie Kloboučníková
Lucie Kloboučníková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie turistické oblasti Toulava
Toulava - marketing strategy proposal
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým řízením destinace cestovního ruchu a jejím cílem je sestavit marketingovou strategii pro vybranou turistickou oblast Toulava pro rok 2019. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část představuje teoreticko-metodologický základ pro vysvětlení zásad a principů destinačního managementu. Druhá kapitola je zaměřena na nabídku a poptávku cestovního ruchu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the principles of destination management and it aims at drawing up a marketing strategy for the chosen tourism destination Toulava for the year 2019. The thesis is divided into three main parts. The first part represents the theoretical basis for the clarification of destination management principles. The second part occupies with the tourism supply and demand in Toulava …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2019
- Vedoucí: Markéta Kalábová
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová