Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR. – Ing. Marie Vyhlasová
Ing. Marie Vyhlasová
Bakalářská práce
Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.
Marketing strategy aimed to the customers in Czech republic
Anotace:
Práce, kterou máte před sebou se zabývá oblastí marketingu, působením reklamy na jednotlivé typy spotřebitelů a popisuje různé oblasti marketingové komunikace. Teoretická část zachycuje jednotlivé prvky marketingu , které jsou prověřeny dobou, ale i nové prvky, jako třeba prodej pomocí internetu, který je na prudkém vzestupu. Marketingová komunikace je dle mého názoru jednou z nejdůležitějších součástí …víceAbstract:
This work you are reading is about the theme of marketing, influence of advertising on each kind of purchasing public and describes different parts of marketing communication. Teoretic part talks about several elements of marketing, which are checked by past, but also about new elements like e-shopping, which is highly increasing. Marketing communication is, by my opinion, one of the most important …víceKlíčová slova
Propagace komerční komunikace marketingová komunikace marketingová strategie marketingový mix spotřební chování psychologie reklamy globalizace konkurence médium reklamní kampaň styk s veřejností. Promotion commercial communication marketing communication marketing strategy marketing mix consumer behavior psychology advertising globalization competition advertising campaign public relations .
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jbf82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Romana Švarcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění bezpečnosti zaměstnanců pracujících s agresivními klienty
Ema Kösslerová -
Oprávněný zájem dítěte a realizace práva na styk s oběma rodiči
Monika BABICKÁ -
Právo rodiče na styk s dítětem a jeho úprava
Kamila KAPLANOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva