NGO v ekologickém zemědělství - lobbing a vliv na veřejné mínění – Hana Machátová
Hana Machátová
Bachelor's thesis
NGO v ekologickém zemědělství - lobbing a vliv na veřejné mínění
NGO in organic agriculture - lobbing and influence on public opinion
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá působením neziskových organizací v České republice, které se zabývají sdružováním a zastupováním ekologických zemědělců nebo rozšířením informací o ekologickém zemědělství. Nejprve je samotný úvod do problematiky stručným popisem definice ekologického zemědělství, legislativy a financování. Dále jsou organizace PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců a PRO-BIO LIGA ochrany spotřebitelů …viacAbstract:
The Bacherol's Thesis deals with the effects of nongovernmental organizations in the Czech Republic dealing with pooling and representing organic farmers and extension information about organic agriculture. First, the very introduction to a brief description of the definition of organic agriculture, legislation and funding in this area. Next, the organization PRO-BIO Association of Organic Farmers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28802
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2011
- Vedúci: Vladimíra Říhová
- Oponent: Antonie Doležalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dotační politiky z kapitoly Ministerstva zemědělství, zaměřená na nestátní neziskové organizace, a návrh úprav.
Veronika Gavláková -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ