Bc. Karel Tamme

Master's thesis

Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty

Marketing communication mix (campaign) for chosen products
Abstract:
Marketingový komunikační mix zahrnuje velice široký pojem. Tato diplomová práce se snaží popsat využití těchto nástrojů marketingu při realizaci marketingové komunikační kampaně na produkt z oblasti průmyslové výroby a distribuce technických plynů společností Linde Gas a.s. V úvodu teoretické části jsou shrnuty možné směry budoucího vývoje marketingu a aktuální trendy a novinky z tohoto oboru. Vnímání …more
Abstract:
Marketing communication mix includes a very broad term. This thesis attempts to describe the use of marketing tools in the implementation of marketing communications campaigns for products from industrial manufacturing and distribution of industrial technical gases which produces company Linde Gas a.s. The introduction of the theoretical section summarizes the possible future developments and current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní