Bc. Karel Tamme

Diplomová práce

Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty

Marketing communication mix (campaign) for chosen products
Anotace:
Marketingový komunikační mix zahrnuje velice široký pojem. Tato diplomová práce se snaží popsat využití těchto nástrojů marketingu při realizaci marketingové komunikační kampaně na produkt z oblasti průmyslové výroby a distribuce technických plynů společností Linde Gas a.s. V úvodu teoretické části jsou shrnuty možné směry budoucího vývoje marketingu a aktuální trendy a novinky z tohoto oboru. Vnímání …více
Abstract:
Marketing communication mix includes a very broad term. This thesis attempts to describe the use of marketing tools in the implementation of marketing communications campaigns for products from industrial manufacturing and distribution of industrial technical gases which produces company Linde Gas a.s. The introduction of the theoretical section summarizes the possible future developments and current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní