Anna Lechnerová

Bakalářská práce

Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů

Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání problematiky tvorby marketingového mixu v pěti společnostech, které se zabývají výrobou nápojů. Porovnání marketingového mixu je zaměřeno na odvětví energetických. Úvodní část zahrnuje teoretické poznatky, které jsou orientovány na marketingové teze, kde se vychází z poznatků literárních pramenů, které popisují marketingový mix a jeho jednotlivé prvky …více
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on comparing the issue of creating a marketing mix in five companies that are engaged in the production of beverages. The comparison of the marketing mix is focused on the energy industry. The introductory part includes theoretical knowledge that is oriented towards the marketing thesis, where it is based on the knowledge of literary sources that describe the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika