Veronika Nevřivová

Bachelor's thesis

Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt

Customer loyalty Dm-drogerie markt
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníka a její význam pro společnost dm. Cílem bakalářské práce je zjistit, jestli jsou zákazníci Dm drogerie markt loajální a z jakého důvodu. Pro vypracování teoretické části práce byla provedena literární rešerše zabývajícím se tématem marketingové strategie, míry loajality, věrnostního programu a marketingového výzkumu. V praktické části je detailně …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty and its importance for the dm drugstore. The bachelor thesis aims to find out whether dm's customers are loyal and for what reason. For the elaboration of the theoretical part of the work, a literature review was conducted with topics of marketing strategy, loyalty level, loyalty program, and marketing research. The practical part describes in detail …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82686