Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt – Veronika Nevřivová
Veronika Nevřivová
Bachelor's thesis
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Customer loyalty Dm-drogerie markt
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníka a její význam pro společnost dm. Cílem bakalářské práce je zjistit, jestli jsou zákazníci Dm drogerie markt loajální a z jakého důvodu. Pro vypracování teoretické části práce byla provedena literární rešerše zabývajícím se tématem marketingové strategie, míry loajality, věrnostního programu a marketingového výzkumu. V praktické části je detailně …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty and its importance for the dm drugstore. The bachelor thesis aims to find out whether dm's customers are loyal and for what reason. For the elaboration of the theoretical part of the work, a literature review was conducted with topics of marketing strategy, loyalty level, loyalty program, and marketing research. The practical part describes in detail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82686
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová