Carlos Daniel Valladares Mencías

Diplomová práce

The Impact of Humor in Influencer Marketing: Strategies, Consumer Engagement, and Brand Success

Vliv humoru v influencer marketingu: Strategie, zapojení spotřebitelů a úspěch značky.
Anotace:
Hlavním cílem tohoto výzkumu je prozkoumat, jakou roli hraje humor v influencer marketingu a zda může zvýšit zapojení spotřebitelů a úspěch značky. Ve výzkumu byl použit smíšený metodický přístup: kvalitativní polostrukturované rozhovory s marketéry, influencery a spotřebiteli a kvantitativní analýza videí z Instagramu od mikroinfluencera. Videa byla hodnocena pomocí pětibodové Likertovy stupnice v …více
Abstract:
The main objective of this research is to explore how humor plays a role in influencer marketing and whether it can enhance consumer engagement and brand success. The research employed a mixed-method approach: qualitative semi-structured interviews with marketers, influencers, and consumers, and quantitative analysis of Instagram videos from a micro-influencer. The videos were evaluated using a five …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2025
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Eva Křenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities