The Impact of Humor in Influencer Marketing: Strategies, Consumer Engagement, and Brand Success – Carlos Daniel Valladares Mencías
Carlos Daniel Valladares Mencías
Diplomová práce
The Impact of Humor in Influencer Marketing: Strategies, Consumer Engagement, and Brand Success
Vliv humoru v influencer marketingu: Strategie, zapojení spotřebitelů a úspěch značky.
Anotace:
Hlavním cílem tohoto výzkumu je prozkoumat, jakou roli hraje humor v influencer marketingu a zda může zvýšit zapojení spotřebitelů a úspěch značky. Ve výzkumu byl použit smíšený metodický přístup: kvalitativní polostrukturované rozhovory s marketéry, influencery a spotřebiteli a kvantitativní analýza videí z Instagramu od mikroinfluencera. Videa byla hodnocena pomocí pětibodové Likertovy stupnice v …víceAbstract:
The main objective of this research is to explore how humor plays a role in influencer marketing and whether it can enhance consumer engagement and brand success. The research employed a mixed-method approach: qualitative semi-structured interviews with marketers, influencers, and consumers, and quantitative analysis of Instagram videos from a micro-influencer. The videos were evaluated using a five …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2025
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Eva Křenková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALLADARES MENCÍAS, Carlos Daniel. \textit{The Impact of Humor in Influencer Marketing: Strategies, Consumer Engagement, and Brand Success}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mjil73/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova