Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji – Karolína Hrdličková
Karolína Hrdličková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji
An Analysis of Consumer Behaviour When Purchasing Coffee in the Zlín Region
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu kávy ve Zlínském kraji. Cílem práce je zhodnotit chování a preference spotřebitelů na základě provedené analýzy. Analýza byla provedena v rámci kvantitativního výzkumu u spotřebitelů a kvalitativního výzkumu u místní pražírny Trobica. Respondenti dotazníkového šetření byli obyvatelé Zlínského kraje ve věku od 18 let. Teoretická část obsahuje …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behaviour when purchasing coffee in the Zlín region. The aim of the thesis is to evaluate behaviour and preferences of consumers on basis of analysis that had been made. The analysis was made by quantitative research between consumers and qualitative research at local coffee roaster Trobica. Respondents of the questionnaire survey were residents of the Zlín region …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRDLIČKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mjqov5/.
Jak správně citovat práci
Hrdličková, Karolína. Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková