Vojtěch Jandásek

Bakalářská práce

Návrh využití pneumatických pružin u sekundárního vypružení železničních vozidel pro přepravu osob

Utilization of Pneumatic Springs for Secondary Suspension of Railway Vehicles for Passenger Transport
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím pneumatických pružin v sekundárním vypružení železničních vozidel pro přepravu osob. V první části jsou shrnuty vlastnosti vypružení železničních vozidel, jejich rozdělení a požadavky na ně. Dále je vytvořena rešerše v současnosti používaných druhů sekundárního vypružení železničních vozidel pro přepravu osob a jsou určeny jejich výhody a nevýhody. V další části …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with utilization of pneumatic springs for secondary suspension of railway vehicles for passenger transport. The first part summarizes attributes of suspension of railway vehicles, its separation, and requirements for it. Then, a search of currently used types of secondary suspension of railway vehicles for passenger transport is made and their advantages and disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Famfulík
  • Oponent: Radim Sýkora

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava