Mgr. Jana VAŘACHOVÁ

Diplomová práce

Rozvoj šetrného cestovního ruchu v mikroregionu Bojkovsko

Development of sustainable travel activities in Bojkovsko microregion
Anotace:
Práce je zaměřena na tvorbu strategie rozvoje šetrného cestovního ruchu v mikroregionu Bojkovsko, s ohledem na její začlenění do celkové strategie Místní akční skupiny, pro Lea-der na období 2007 {--} 2013. V teoretické části se zabývá definováním a typologií cestovního ruchu, trendy jeho vývoje a marketingem. V praktické části analyzuje situaci v mikroregionu Bojkovsko, na základě sekundárních dat …více
Abstract:
This work focuses on the process of strategy of sustainable development of travel activities in Bojkovsko microregion, with respect to integration Local action group` s strategy for Leader, for period 2007 {--} 2013. The teoretical part deals with definition and typology of travel activities, trends theirs development and marketing. Practical part analyzes situation in microregion on the basis of secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Zveřejnit od: 18. 4. 2007
Identifikátor: 4981

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAŘACHOVÁ, Jana. Rozvoj šetrného cestovního ruchu v mikroregionu Bojkovsko. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace