Bc. Barbora Míšková
Master's thesis
Firemní kultura a interní komunikace
Corporate culture and internal communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury a interní komunikace. V jaké míře jsou pro společnost zásadní a jakými nástroji je možné dosahovat jejich cílů a strategií. V teoretické části se autor zabývá prvky, nástroji, podstatou a strukturou firemní kultury. Dále rozebírá téma interní komunikace, kde se zaměřuje především na formy a prostředky interní komunikace, její nástroje a bariéry …moreAbstract:
Abstract This masters’ thesis focuses on issues regarding corporate culture and internal communication. Specifically, to what extent they are essential for society and what tools can be used to achieve its strategic goals. In the theoretical part, author deals with elements, tools, essence and structure of corporate culture. Topic of internal communication is also discussed ,where the main focus is …moreKeywords
Firemní kultura interní komunikace empirické šetření nástroje vnitrofiremní komunikace efektivita komunikace motivace zaměstnanců vedení společnosti. Corporate culture internal communication empirical investigation tools of internal communication communication effectiveness employees employee motivation management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jkbx1/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate Governance as a Legislative Response to Audit Scandals
Hai Anh Vu -
Perspektivy rozvoje kvalifikace zaměstnanců ve společnosti Corporate Trade, s.r.o
Alexey Baranov -
Obsazování a složení orgánů kapitálových obchodních společností z hlediska corporate governance
Jegor Zabirževskij -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li