Magdalena HORKÁ

Bachelor's thesis

Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.

Communication plan of new products of Tescoma, Ltd.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan. In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier: 20960

Thesis defence

  • Supervisor: Bc. Jana Hofmanová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORKÁ, Magdalena. Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe