Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o. – Magdalena HORKÁ
Magdalena HORKÁ
Bachelor's thesis
Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.
Communication plan of new products of Tescoma, Ltd.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu. Ve …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan. In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20960
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÁ, Magdalena. \textit{Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mk3k2c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORKÁ, Magdalena. Komunikační plán nových produktů firmy Tescoma, s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační plán společnosti IMPACT
Alois Balíček -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016
Štěpánka Nosková -
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Radim Štěpka -
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Kateřina Steigerová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ