Generace Y a její vztah k zelenému marketingu – Bc. Denisa Apková
Bc. Denisa Apková
Diplomová práce
Generace Y a její vztah k zelenému marketingu
Generation Y and its relationship to green marketing
Anotace:
Cílem práce je teoreticky specifikovat zelený marketing a s ním související pojmy. Specifikovat vztah mezi zeleným marketingem a společenskou odpovědností firem. Charakterizovat generaci Y, její postoje a hodnoty. Následně zjistit jaký vztah má generace Y k zelenému marketingu pomocí dotazníkového šetření. Výzkum proběh online přes sociální sítě. Na základě výsledků bylo zjištěno, že generace Y považuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is the theoretical specification of green marketing and related concepts which means specifying the interplay between green marketing and corporate social responsibility, in addition to characterizing the Y generation, its attitudes and values. This thesis is also about determining what relationship the young generation has with green marketing by using a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva