Lucie ŠEFČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový …moreAbstract:
This bachelor thesis pursues private labels in retail chain Albert. The main purpose of this study is to determinate their position on the retail market from consumer perception. Another aim is to find out customer awareness of private labels. The thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on labels issue, especialy on position of private labels on the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mkfgfg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vývoj privátních značek v České republice
Klára Vlachynská -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Vývoj obchodních značek
Lucie Hanáková -
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Nikola Koryntová -
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Kateřina Paskerová -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Linda Straková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights