Fenomén Ad blocking a jeho vliv na efektivitu bannerové reklamy – Bc. Nikola Petrášová
Bc. Nikola Petrášová
Diplomová práce
Fenomén Ad blocking a jeho vliv na efektivitu bannerové reklamy
The phenomenon of ad blocking and its influence on the effectiveness of banner advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem ad blocking a jeho vlivem na bannerovou reklamu, jakožto aktuálně stále nejvíce rozšířenou formu online reklamy. Cílem této práce je zjistit motivaci a preference uživatelů ve vazbě na používání nástrojů na blokování online reklam (ad blocking) a porovnat jej s postoji uživatelů vůči online reklamě. Pro naplnění tohoto cíle bylo využito primárních dat získaných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the phenomenon of ad blocking and its effect on banner advertising, which is currently the most widespread form of online advertising. The aim of this thesis is to find out the motivation and preferences of users in relation to the use of tools for blocking online advertisements (ad blocking) and compare it with the attitudes of users towards online advertising. In order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
Daniel Síbrt -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček