Bc. Nikola Petrášová

Diplomová práce

Fenomén Ad blocking a jeho vliv na efektivitu bannerové reklamy

The phenomenon of ad blocking and its influence on the effectiveness of banner advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem ad blocking a jeho vlivem na bannerovou reklamu, jakožto aktuálně stále nejvíce rozšířenou formu online reklamy. Cílem této práce je zjistit motivaci a preference uživatelů ve vazbě na používání nástrojů na blokování online reklam (ad blocking) a porovnat jej s postoji uživatelů vůči online reklamě. Pro naplnění tohoto cíle bylo využito primárních dat získaných …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the phenomenon of ad blocking and its effect on banner advertising, which is currently the most widespread form of online advertising. The aim of this thesis is to find out the motivation and preferences of users in relation to the use of tools for blocking online advertisements (ad blocking) and compare it with the attitudes of users towards online advertising. In order …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod