Ing. Magdalena Šajdlerová, DiS.

Bakalářská práce

Copingové strategie využívané učiteli mateřských škol

Coping strategies used by kindergarten teachers
Anotace:
Práce je zaměřena na copingové strategie využívané učiteli mateřských škol. Práce je teoreticko - empirická. Hlavním cílem práce je definovat využívané copingové strategie učiteli mateřských škol. V první části práce jsou představena teoretická východiska dané problematiky. Empirická část shrnuje a interpretuje výsledky provedeného kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumu je popsat, jak učitelé mateřských …více
Abstract:
This thesis focuses on coping strategies for kindergarten and pre-school teachers. It is both a theoretical and empirical work. The main aim is to define what strategies pre-school teachers use for coping with stress. Part 1 presents a theoretical background of coping strategies. The empirical part summarises and interprets the results of quantitative research, the aim of which was to describe how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šajdlerová, Magdalena. Copingové strategie využívané učiteli mateřských škol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy