David Vančík
Master's thesis
Marketing v logistice
Marketing in logistics
Anotácia:
Ve své práci popisuji problematiku uplatnění marketingu ve společnostech logistického zaměření. Práce se zabývá teoretickými, právními a především praktickými aspekty uplatnění nabytých znalostí jak z teoretických, tak především praktických zkušeností z oboru marketingu a jejich aplikací ve společnosti logistického směru. V práci jsem kladl důraz na soulad s platnou legislativou především z pohledu …viacAbstract:
This thesis describes problematics of use of marketing in logistical companies. The thesis is based on theoretical, legislative and mainly practical aspects of using pieces of knowledge of theoretical and mainly practical experiences as well in the field of marketing and their application in logistical companies.In my thesis, I emphasized to be in unity with the current legislation mainly according …viacKeywords
marketing strategy logistics advertising and social networks1. Současné pojetí marketingu marketingové strategie a nástrojů marketingu. Plánování reklamní strategie v podmínkách sociálních sítí.2. Současné pojetí logistiky a logistických služeb. 3. Trh logistických služeb. 4. Návrh vybraných částí marketingové strategie logistické firmy na modelovém příkladě. 5. Hodnocení navržených opatření.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / odbor:
Logistic / Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova