Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s. – Aneta PAULUSOVÁ
Aneta PAULUSOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.
An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.
Abstract:
The object of the bachelor thesis ?An analysis of the marketing strategy of the travel agency Nev-Dama, a.s.? is to analyse the marketing tools of the travel agency Nev-Dama and make suggestions and recommendations in the field of business. The theoretical part is concerned with the marketing tourism, the marketing mix and the marketing strategy. In the practical part is detailed the travel agency …viacAbstract:
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zverejniť od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAULUSOVÁ, Aneta. Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů
Jiří POLCAR -
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová